.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توقیف موتور سیکلت سنگین قاچاق در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف یک دستگاه موتور سنگین قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.
توقیف موتور سیکلت سنگین قاچاق در ساری

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف یک دستگاه موتور سنگین قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای برخورد با مزاحمان خیابانی، بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح برخورد با موتور سنگین‌های متخلف در شهرستان ساری به مرحله اجرا درآمد.

 

او افزود: ماموران گشت یگان امداد این فرماندهی در حین گشت زنی در خیابان فرهنگ ساری متوجه یک دستگاه موتور سیکلت هوندا می‌شوند که با انجام حرکات نمایشی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کرد که به محض مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که با هوشیاری ماموران، موتور سیکلت توقیف و راکب موتور به همراه ترک نشین آن دستگیر می‌شوند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به این که موتورسیکلت توقیفی فاقد هرگونه مجوز تردد و قاچاق بوده، گفت: موتور توقیفی به همراه راکبان آن پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

سرهنک حسن زاده ارزش ریالی موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ازشهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق و احتکار، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.495 seconds.